4 Temmuz 2009 Cumartesi

Müziğimiz Susmasın

Mandalinama ve Portakalıma ...

Eksik olmasın mp3'ümüz, tripod'umuz, radyomuz, kasetlerimiz, yanlış söylediğiNiz şarkılarımız... =) Nefes almak gibi üç albüm; İnsanlık Halleri, Her Şey Yolunda, Light ve binlerce şarkı ...  Ve bağlanmak bir melodiye, kısa bir şarkı sözüne ... Ve merdivenleri "Ruhun sarışın ..." diyerek çıkmak ... Ve kapıyı her açışta bir başka şarkıyla girmek içeri ... Susmadı müziğimiz hiç ve susmasın da ...

Kendimize hüzünler icad ettik ... Biz bu dünyadan değil miydik

Kör bir terzinin makasıyla hayatı daralttılar ...

Her yol bizim eve çıkardı koşar adım geç vakit unuttum ...

Ben bunları kimseye anlatmadım kendimle bile konuşmadım ...

... Ama kimse inandıramaz beni öldüğüne sevgilerin ...

Elimizden tutsa bir tutam sevmek çekip götürse bizi çiçekleri yeniden seveceğimiz yere ...

Yollarımız hiç kesişmemiş şu Eylül akşamı dışında ...

İpleri dolaşmış uçurtmalar misali ne beraber uçabildik boşverip şu dünyaya ne gidebildik kendi yolumuza rüzgarda savruk, başına buyruk ...

... Şimdi yollar ayrıldı denmese de hafiften eğrildi. Ama en güzel dileğim , Müziğimiz Hiç Susmasın, birleştirir tüm insanları ... bizi de tabii ... 

P.S. Tuğçe! Bu bi işaret :D

0 yorum: