3 Kasım 2009 Salı

En Güzel Hikayem

Güzel, çok güzel hikayeler yazıp onlara bir de inanırdık resmen. Hatta "inanırdık" değil hala o inandığım hikayelerin yaralarını sarmakla meşgulüm. Yalnız yazmam yalnız inanmam aslında ama hep daha fazla kapılan ben olurum. "Duygusalsın!" diye açıklayıp noktaladı bu konuyu MMt arkadaşımız saolsun =) Gerçi o hiç oturup hikayeler yazıp benimle ardından da ortadan kaybolmadı. Onunla yazdığımız bir kaç hikaye de yok değildir ama MMt hala gidenlerden olmadı neyseki =)

Farklı bir şey anlatacaktım aslında. Bir yarı yolda bırakılış falan . . . Ya da yok öyle bir şey ya . . . Kafamdan uyduruyorum hepsini. Hoşuma gidiyor belki de böylesi asla suçlu taraf olmamak, gitmek zorunda bırakılan olmak . . . Egom en az bırakıp gittiğim adam kadar yüksek ve işin kötü tarafı bunu benden başka kimsenin farketmemesi. Şimdi yazdığımız hikayeye sadık kalmak konusunda nutuklar atarken kendimi sorgulamadan edemiyorum ve tabii ki bunu da benden başka kimse bilmiyor.

. . . Ama anlıyorum sesinden kurtulmuşsun sen, nokta konmuş bitmiş en güzel hikayem . . .

0 yorum: