7 Eylül 2008 Pazar

Japon Dili ve Edebiyatı Öğrencisinin Aşkı

- Kimi o ai shiteru (Seni Seviyorum).

+ Buyur ?

-Oha lan sevmiyorum işte.

_____________________________________________________________________

-Aşkım seni Hiraganın anlatamayacağı kadar çok seviyorum.

+O da bir şey mi ben seni Kanjinin bile anlatamayacağı kadar seviyorum

- O kadar yani?

+O kadar :D

_____________________________________________________________________

+Ahh ben Lucy'nin Kouta'ya duyduğu saf aşkla sevdim onu oysa beni farketmedi bile.

-Abi belki de şu sırtındaki kollarla tutup bi sarssan farkederdi.

+Hass...

_____________________________________________________________________

+Nasıl bir aşktır bu ya her türlü meditasyonu denedim yine de aklımdan çıkaramıyorum.

(Katkıları için Mehmet arkadaşımıza teşekkür eder, "Allah Belanı Versin" derim :D)

8 yorum:

MMt dedi ki...

daha güzelleri vardı lan :D neyse bunlar da idare eder reklam ettin bizi millete :D

SaM. dedi ki...

kız arkdşının ailesiyle tanışan liseli genç var mı snde :D asıl o komediydi bi tişörtten 1,5 saatlik geyik çıkarmıştk :D

MMt dedi ki...

yok ben konuşmaları kaydetmiyorum hem kaydetsem bile 2 yıl önceki muhabbet kaç format geçmiştir üstünden köfte çekti canım senin yüzünden bee :D

SaM. dedi ki...

... ve artık onlar birer köftedir ayrı tabaklarda :D sonra da biri memetin diğeri de bnm mideye :D

MMt dedi ki...

izmire ne zaman gelcen ?

SaM. dedi ki...

izmr mi kaldı olum bu devirde ankaraya gidiorm bn anca tatilde fln gelebilrm

MMt dedi ki...

s*ktr git sana sürpriz yapcaktım geberebilirsin

SaM. dedi ki...

böhüüe