13 Kasım 2008 Perşembe

1 İleri 2 Geri

Mehter takımı bile daha iyidir benden en azından 2 ileri bir geri, 3 adım sonunda adamlar 1 adım ilerlemiş oluyor. Ah ben de gidebilsem bir ileri unutsam gerileri. Bir gün dündeyim, ertesi gün daha da önceki bir gündeyim. Hayat güzel olmasına güzel de ... De'si yok aslında bildiğin güzel yani. E nedir bu bunalım havaları, kaybedeni oynamalar falan. Yok aslında öyle bir şey, olmamalı. Bir nefes dolusu oksijenle başlar her şey ve onla biter. Kasım'dan kaynaklanıyor sanırım bu melankoli. Dedim ya sevdiklerim hep Kasım'da gelip Kasım'da gitti diye öyle işte... Bazıları da blöf yaptı, inansan bir dert inanmasan bir dert. Ne yapmalı? Vazgeçmeli belki de. Ya da bitirmeli mi? Sanırım noktalama işaretlerini hiçbir zaman doğru yerlere koyamadım. Ünlem koymuşum mesela herkesin nokta koymamı beklediği yere. Sonra dönüp dönüp bakmışım o cümleye "hata nerde?" diye. Ve insan zamanla anlıyor ki dilbilgisi yönünden gayet düzgün cümleler bunlar. Tek sorun cümlenin kurulmuş olması. Hiç kurulmamalıydı ve kimseler duymamalıydı bu ifadeleri. Saklamak lazım gelir gerçekleri. Adım atmayı öğrenmeli ya da. Gerçek adımlar ama! İleri doğru... Geleceğe ... Boşvermek en iyisi! Zaten Kanji sınavından da 100 alacağım :D

0 yorum: