27 Ocak 2009 Salı

Dostlarıma.

Zamanla yüzler değişse dedeğişmeyen kalpler var çevremde. 

Ağlayamadığım zamanlarda omzuna yaslanıp hıçkırıklara boğulduğum dostlar var (29 Kasım 2006). Çeşme'de parkta, İzmir'de kordonda sabahladığımız dostlar var. 15 yaşıma girerken konserde Teoman'a "Doğum günün kutlu olsun SaM." dedirten ve Mektup şarkısını söyleten dostlar var. Daha 1. sınıfta sarılmış bana ve hala beni bırakmamış dostlar var. Bana Bursa'yı sevdiren dostlar var. 17 yaşımın benim için ne kadar önemli olduğunun farkında olan ve sinemaya gitmek için yola çıkan beni sürpriz partiye götüren dostlar var. Beni tanrıça zanneden ve olmadığıma asla inanmayan dostlar var. Biranın, votkanın, tekilanın yanında elma suyunu asla eksik etmeyen dostlar var.  Ayağımı burktuğumda ortopedi uzmanı kesilen dostlar var. 

Hiç büyümediğimi, büyümeyeceğimi bilen ve beni böyle daha çok seven dostlar var. Arkamı dönüp gitmiş gibi dursam da aslında onları ne kadar çok sevdiğimi bilen dostlar var. Her nefeste ciğerlerime elmalı nargilenin yanında sevgi, güven, mutluluk, umut doldurmamı sağlayan dostlar var. Hepsine binlerce kez teşekkür ediyorum. 

0 yorum: