25 Haziran 2009 Perşembe

Maviye Ulaştığım An

Arar dururum ... Bir Mavi olmalı ... Bulursam tanırım hemen onu, sorarım "Sen Mavi misin?"  cevap vermezse ve deli olduğumu da düşünmezse odur derim. 

Bilmezdim düne kadar ne olduğunu Mavi'nin ve herkes boş bir arayış içinde olduğumu söylerdi. İnsan mı, hayvan mı, masa mı, kalem mi, kitap mı, şarkı mı ... Neye benzediğini bile bilmeden aramak saçma gelirdi insanlara. Ama buldum... Mavi terkettiğim şehirmiş meğer. Ya da terketmek zorunda kaldığım. "Gördüğümde hissederim. Beni gülümsetebilmeli, sormadan dinleyebilmeli, sulara yükleyip derdimi, kederimi götürebilmeli, gözlerimin içini güldürmeli..." derdim. Onu görünce hissederim... Hissettim, Mavi çok yakınımdaymış meğer. Dokunduğum yerde ... Soluduğum havada ...

O mavi bir damla,
O mavi bir damla
O mavi bir damla

O uçan bir köpük
O uçuşan bir hayal
O uçan bir su

Hem kırılgan hem de sağlam
Hem çok küçük hem çok büyük
Biz istedik o hep verdi
O hep verdi, o hep verdi
Hep o verdi

Senden geldim Ben
Sende çoğaldım ben,
Sana döneceğim ben

Seni sevdim mavi
Seni ,sevdim mavi
Seni sevdim mavi

Hem kırılgan hem de sağlam o
Hem çok büyük hem çok küçük 0
Biz istedik o hep verdi o hep verdi o hep verdi
Hep o verdi,
Hep o verdi

Hem kırılgan hem de sağlam o
Hem çok küçük hem çok büyük o,
Biz istedik o hep verdi, o hep verdi, o hep verdi
Hep o verdi

Neler oldu sana mavi

1 yorum:

nox dedi ki...

yoruldu
hep vermekten
hep aramaktan
hep mavi kalmaktan
toz oldu
adı kaldı
kendi söndü
olması gerektiği gibi

mavi yinede
sen bana bakma
insanın içinde