27 Aralık 2008 Cumartesi

Boşver

2,5 yıl bekleyip sonunda sadece "Boşver" demiş bir adamın kuracağını söylediği cümlelere güvenmek saçmadır da daha o cümleler kurulmadan onlara inanmak mantıklı mıdır sanki?

Hayır hayır! İnanmalı bu adama! Çünkü tanıyorum onu evet evet tanıyorum. Genelde konuşur ama konuşulması gereken yerde de kapatır kapılarını, gömer kendini sessizliğe.

"Farkettin mi senin hayatın acaip adamlar üzerine kurulmuş." dedi. "Sen mesela..." diye cevap verdim.

"Ciddi düşün biraz. Baban mesela normal olduğunu düşünüyor musun ? Hangi normal insan bu kadar tapılası olabilir ki? Ya da Mehmet ? Mutlusun onunla, çok iyi bir arkadaşın belli. Peki onun nesi normal? Hangi aklı başında adam İzmir'i yürüyerek turlama gibi bir fikir atar ortaya?"

"Biralar soğuk mu dedim dedi ki normal. Peki ya havalar ? Valla gayet normal :D:D"

"Sam boşver ya en iyisi."

Ya tamam abi ben boşverdim de senin bu "boşverin" diğerlerinden farklıydı sanki. Özlemiş miydin yoksa amaçsızca konuşmalarımızı? Ya da uykun vardı belki de. Ama en iyisi boşver

4 yorum:

MMt dedi ki...

anıl mı bu ?

SaM. dedi ki...

heeee

MMt dedi ki...

derdi neymiş nolmuş gene ?

SaM. dedi ki...

anıl işte