8 Aralık 2008 Pazartesi

Şimdi Sen de Git Tam Olsun

- Oldu Sam oldu! Gidiyorum!
- Hönk! Anlamadım :S
- Anlamanı beklerdim açıkçası :/
- Sakın söyleme sakın İstanbul deme!
- Ama ...
.
.
.

Sessizlik ...

Ve şimdi sen de sevgili dostum. Hayal kelimesiyle özdeş birçokları için İstanbul. Yıllarca senin için de öyle oldu. Şimdi sen de gidiyorsun. Duymak istemedim haklısın. Çünkü kaybedişti İstanbul benim için. Dokunamamak, hissedememekti. Belki de unutulmaktı İstanbul benim için. Gidenin asla geri dönmediği bir yer ... Nasıl istediğini ve nasıl istemediğimi bilir herkes. Ama gidiyorsun işte. "Gitme" diyebilir miyim ki? Ya da nasıl derim. Boşver git! Yapman gereken olması gereken bu. Hem artık İstanbul'da birileri olmalı düşünmeye değer. İstanbul da hakeder elbet senin gibi birini. Bari yazın gel de gitar yakalım geceleri (hala yakılacak bir iki gitar kaldıysa:D), bira kutularından kule yapalım. Bari yazın gel de Ağustos'u ateşe verelim, sabahlayım kordonda, kıçımız donsun ve hayal kuralım yine hala duygularımızı yitirmemişken.

7 yorum:

MMt dedi ki...

lütfen :/

SaM. dedi ki...

kolay mı sanıosn ?

MMt dedi ki...

kolay sanan sensin beni onlarla karşılaştrmıyosn umarım

SaM. dedi ki...

seni özlücem :D

MMt dedi ki...

siktr bn seni hiç özlemicem :D 80 saat açıklama yaptırdın lan :D

Anıl dedi ki...

vay be memet demek geliyosun artık gel abi beklerim darısı samin başına zaten buralarda herkes tam bi o eksik

SaM. dedi ki...

anıl tabii ki gelmicem İstanbul ya :S İstanbul bu