16 Aralık 2008 Salı

Yazmalı ... Yazmalı ...

Bir arkadaşın blogunu okudum biraz önce. Yıllar önce olduğu gibi yine kendimi buldum onda. Sanki kaybolmuş bir şeyler vardı da o bulmuştu yine. İşte adını koyamadığım ama kafamın bir yerlerinde olan şey buydu. "Yazmalı mı? Yazmamalı mı?" diye düşünüyordum ben de. Her ne kadar kendim bile habersiz olsam da böyle olduğundan. Aslında bir cümle okuyup binlerce şey farkettim yine. Mesela dosttuk biz eskiden onunla uzun zamandır unutmuşum bunu. Başladım mı anlatmaya susturamazdı beni zaten susturmak da istemezdi. Bazen de hiçbir şey söylemezdim ama yine de anlardı ne anlatmak istediğimi. Nerden geldik bu konuya? Ha ... Diyordum ki : Yazmalı mı yazmamlı mı? Yazmalı aslında o da yazmalı ben de yazmalıyım. Yazdıkça daha çok buluyoruz sanki ikimiz de kendimizi. O yüzden yazmalı eski dostum hadi yazalım!

0 yorum: