27 Aralık 2008 Cumartesi

Sevgili Noel Baba

Şimdi Noel Baba sana bazı maruzatlarım var. Öncelikle konuya şöyle girmek isterim ki bugün arkadaşlarımla çok felsefik bir konu üzerinde konuşuyorduk ki aklımıza sen geldin. "Ya abi bu Noel herifi biz Hristiyan değiliz diye mi dileklerimizi gerçekleştirmiyo acaba?" diye sordu Erim . Ben de tüm bilgiçliğimle atladım : "Yok yok benim Hristiyan bir arkadaş var o da daha alamadı Audi TT'sini :D" "Eee ne ayak o zaman ?"

"Arkadaşlar kimseye söylemeyin aramızda kalsın ama sanırım Noel Baba Türkçe bilmiyooo." "Yok artık koskoca Noel Baba" dedi Burak."Öle deme oğlum mantıklı yani belki sadece İngilizce biliyordur." diye doğruladı beni Erim saolsun. Ve Burak der ki: "Ben onu bunu bilmem abi hazırladım yılbaşı çekiliş biletimi artık ne anlarsa bu adam."

Şimdi Noel Baba ne ayaksın ne kıyaksın anlamadık. Ama bu yıl isteğimi Tükçe, İngilizce, Japonca ve Almanca yazacağım yine gerçekleşmezse olacaklardan ben sorumlu değilim senden şikayetçi olan onlarca insan tanıyorum ona göre.

0 yorum: