22 Aralık 2008 Pazartesi

Düş Peşindeyim Düş Peşime =)

Reklam yapmak gibi olmasın ama sosyomatta bir etiket görmüştüm : Düş peşindeyim düş peşime. "Vay be" dedim ne de iyi anlatmış adam. Kim açmış o etiketi bilemeyeceğim ama kim açtıysa iyi yapmış. Gittim MMt'e dedim ki "Düş peşindeyim düş peşime!" Şaşırmadı doğal olarak beni az çok tanıyan bir arkadaştır kendisi. "Olay düşü aştı farkında değil misin?" dedi. Haksız da sayılmazdı. Ne özendim o an ona. Yerinde olmayı ne kadar istedim ... Benim onaylamadığım bir şey yapıyordu; ama yıllarca hayal ettiği şeydi bu. Düş peşindeydi ve kimse düşmemişti peşine kendi başına halletmişti her şeyi. Tıpkı Nico gibi , ki Nico kendine kendine çalışarak Japonca öğrenmiş sırf hayallerini gerçekleştirebilmek için bir şekilde Japonya'ya gitmiş ve şuan orda yaşayan Fransız bir arkadaştır.

MMt'de miydi işin sırrı yoksa Nico'da mı ? Ya da gerçekten RobinHood'da yazdığı gibi Hayal etmek gerçeğin tahtına göz dikmek miydi? Açıkçası cevabı ben de bilmediğim için MMt'e sordum. Cevap açıktı, netti : "Sen düşün peşine düştükten sonra senin peşine birilerinin düşüp düşmemesi umrunda olmaz ki! En azından benim olmadı." Aynı şekilde Nico da "Sadece istedim. Aslında ailem falan üniversite okumadığım için kızmıştı. Arkadaşlarım da saçmaladığımı düşünüyorlardı; ama istedim başka ne yapabilirdim ki?" Demek ki uluslararasıymış tutku, hayal, istek ... Uluslararasıymış çaba =)

2 yorum:

MMt dedi ki...

vay be sam öyle bi anlatmışsın ki kendimi bi bok sandım

MMt dedi ki...

ha ayrıca o etiketi bana yaıştır sosyomatta